Make money on twitter

Make money on twitter

Wednesday, March 30, 2011

RAGNARO K talian: kulit membuat manual

Ragnarok GUI (Graphic User Interface) sistem yang diterapkan pada kulit kerana dihasilkan
Banyak bentuk yang perlu anda ketahui beberapa dibuat dengan baik, atau boleh diubah oleh pengguna langsung.
Kulit ini dibuat, interface login untuk semua kecuali yang dengan perubahan kulit
Akan muncul dalam permainan.

0. Tambahan update - 31 Mei 2002
Ditambah antara muka mengikut guild, guild adalah mengubah butang btn_edit logo, untuk kesatuan
Btn_send butang untuk menghantar mesej turun, kad boleh melihat butang gambar telah ditambah btn_view
Apakah.

1. Bermula
Ragnarok kulit standard, termasuk yang pertama dan fail untuk men-download ragnarok_basic.zip.
Ekstrak fail dikompresi disimpan di dalam direktori terus bekerja.
Anda Kulit folder pada akar dari 74 sub-folder di dalam fail dan basic_interface
124 untuk mengubahsuai fail tersebut akan dihasilkan melalui pekerjaan.
Mampu bekerja, memastikan bahawa Ragnarok dipasang, buat folder di dalam folder kulit
(Contoh: c: \ program files \ gravity \ ragnarok \ kulit) dengan orang-orang di dalam folder kulit
Kami menyarankan mencipta membebaskan.
Seperti Photoshop atau Paintshop, mengedit pixel, aplikasi grafik siap.

2. Kerja
Sebuah kata hati-hati hal pertama dalam permainan merupakan warna telus merupakan sebahagian dari R255, G0, B255 dari
Saekyiraneun akan. Dareulgyeongwoo warna transparan kecil tidak dapat diungkapkan, belum tentu
Telus dan RGB (255, 0, 255) Jangan lupa itu!
file Bmp harus disimpan di dalam, dan Photoshop foto> Mod> indeks menu warna 256 melalui
Untuk menukar warna dapat menjimatkan kapasiti.
Juga! Teks, butang, grafik, dan muncul hanya sebagai lokasi tetap harus hati-hati dirancang.
(* Bahagian Marked akan dinyatakan di atas nama sejumlah besar nama.)

[74 gambar dalam direktori root edit]

kedai, chat_open, chat_close.bmp: ikon user-kelihatan di chat room ke mandeuleoteulttae luar
btn_ *. bmp Seri: Game butang gambar muncul pada dasar
Dalam nama bearing '_a' fail perubahan gambar ketika saya naik kursor
Dalam nama bearing '_b' file kursor perubahan nulryeoteulttae gambar
Dalam nama bearing '_dis' fail digunakan, butang yang sesuai seperti tambang
btn_resize.bmp: Tukar saiz tetingkap boleh mengubah saiz butang yang muncul di sebelah kanan bawah
checkbox_ *. bmp: Pilihan dan semak kotak gambar saat ini digunakan tipdeunge
Dalam nama '_0' Ini adalah menyemak bantalan tempat dimatikan
Dalam nama '_1' Ini adalah bantalan tempat cek aktif
colorchip.bmp: sebahagian hasil pengeluaran secara langsung dalam program game, urutan sebagai berikut
Saiz dari 32 cip * 32 warna, setiap cip dipenuhi sabda Alkitab 4 * 4. Masing-masing cip
Baris demi baris dari atas kiri ke kanan 1,2,3,4 / 5,6,7,8 Untuk
cip indeks warna Warna yang kemudian akan ditukar menjadi warna 256-Harus!

Setiap nombor dalam tanda kurung (Merah, Hijau, Biru) dalam rangka
A. Windows mengisi kekosongan diisi dengan nanhu bitmap
1. Hazel (255.255.255)

B. Skill di tetingkap pilihan kemahiran, pilih kotak warna
2. Sedia kemahiran (112159237): Umum kotak pilihan
3. Tidak aktif kemahiran (180.180.180)
4. Pasif kemahiran (237.112.237)

C. Loading grafik batang
5. Grafik warna latar belakang (242.242.242)
6. Geuraepeusaek (42,75,143)

D. Maklumat Asas tetingkap, EXP, grafik japgyeongheomchi
7. Ditjen warna grafik (175.175.175)
+ 8. Grafik warna latar belakang (255.255.255)
9. Geuraepeusaek (86127207)

E. Combo tempat, menu
10. Ditjen warna (210.210.210)

F. butang OK ditekan rakdoeeoteulttae pertu

in reference to:

"[RAGNARO K talian: kulit membuat manual]"
- Translation editor - Google Translator Toolkit (view on Google Sidewiki)

No comments: